Spreek.nl - powered by Frijters mindtuning® Spreek.nl Presentatie trainingen
Voor wie

Sales

Met minder inspanning meer rendement

Nergens is goed presenteren zo van belang als in de salesbranche. U krijgt maar één kans om uw product of dienst te verkopen en die wilt u natuurlijk beslist benutten.

Een topproduct of -dienst alleen is niet voldoende om het hart van uw potentiële klanten sneller te laten kloppen. Er zijn immers meer goede producten en diensten op de markt. Het gaat tijdens een salesgesprek vooral om u en hóe u presenteert.

Bent u ontspannen als u spreekt? Komt u prettig en overtuigend over? Raken uw toehoorders gegrepen door wat u vertelt? Weet u ze te inspireren tot de actie die u voor ogen hebt? En doet u dat zonder te veel kostbare tijd van hen in beslag te nemen?

Na onze training zult u bovenstaande vragen volmondig met ‘ja’ beantwoorden. Uw verkoopgesprekken duren voortaan maximaal twintig minuten. Het rendement is groter dan ooit.

Dit leert u:

* Aan het denken voorbij gaan: met minimale voorbereiding komen de juiste woorden als vanzelf in u op. 

* Beïnvloedingstaal: door een juiste afwisseling van hard, zacht, hoog, laag, langzaam en snel spreken, dringt wat u zegt door in het onderbewuste van uw toehoorders, zodat uw boodschap blijft hangen.

* Visueel spreken: uw tovert beelden op het innerlijke visuele scherm van uw publiek, zodat uw boodschap als vanzelf  wordt opgenomen in het brein van uw toehoorders.

* Natuurlijk gebruik maken van uw authenticiteit, mimiek en lichaamstaal: om uw boodschap extra kracht bij te zetten.

* Kijken: de manier waarop u uw omgeving waarneemt, bepaalt uw uitstraling en de aandacht die toehoorders voor u en uw verhaal hebben.

* Doeltreffend inzetten van PowerPoint en Prezi: de invloed van gebruik van foto’s en afbeeldingen heeft meer effect op uw toehoorders, zowel positief als negatief, dan u ooit hebt gedacht.

U kunt deelnemen aan trainingen zowel in groepsverband als individueel (VIP-coaching). Ook verzorgen wij InCompanytrainingen op maat. Informeer naar de mogelijkheden.